luni, 3 octombrie 2011

Cea mai mare bucurie

Menirea vieţii tale este să te bucuri, şi ce anume conferă cea mai mare bucurie în viaţă? Dăruirea! Dacă cineva mi-ar fi spus acest lucru cu câţiva ani în urmă, i-aş fi răspuns probabil: "îţi este uşor să spui acest lucru. Eu mă lupt să supravieţuiesc şi de-abia reuşesc să îmi duc zilele, aşa că nu am nimic de oferit."
Cea mai mare bucurie în viaţă este dăruirea pentru simplul motiv că atunci când nu dăruieşti, singurul lucru care îţi mai rămâne de făcut este să te lupţi pentru a supravieţui. Pentru omul care nu dăruieşte, viaţa pare plină de probleme, şi tocmai când i se pare că a ieşit în sfârşit la liman apar noi dificultăţi şi conflicte, iar ci o ia de la capăt. Cea mai mare bucurie în viaţă este dăruirea şi singurul lucru pe care îl putem dărui fără limite este iubirea noastră, manifestată inclusiv prin bucurie, prin pozitîvitate, prin pasiune, prin entuziasm şi prin recunoştinţă. Acestea sunt marile comori ale vieţii, şi ele durează de-a pururi. Celelalte bogăţii ale acestei lumi nu valorează nimic prin comparaţie cu cel mai nepreţuit dar din întreaga creaţie: iubirea pe care o avem în noi!

Rhonda Byrne

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu