joi, 3 februarie 2011

Lalla


Cel ce manuieste cu maiestrie sabia cucereste un regat.

Bucuria beatitudinii paradisiace
este cucerita prin dispciplina ascetica si caritate;
Urmand cuvintele maestrului,
adevarata cunoastere a Sinelui este dobandita
Prin propriile virtuti si pacate,
fiinta isi va culege cu certitudine roadele.
Lalla







De o mie de orii mi-am intrebat maestrul:
"Cum poate fi definit Absolutul cel fara de nume?"

Am intrebat din nou si din nou (obosita si epuizata):
Uimitoare este maretia acestei creatii,
provenite din
Necunoscutul lipsit de nume!
Lalla







Eu, Lalla, am intrat pe poarta sufletului meu,
Si iata , o , bucurie! L-am gasit pe Shiva unit cu Energia sa
M-am cufundat in lacul de ambrozie divina,
Si astfel imuna oricarui rau, desi inca in viata, am murit fata de lumea (exterioara)
Vidul s-a dizolvat in Vid!
Lalla






Eram in cautarea propriei mele fiinte si ma epuizam in van cautand in exterior  
Deoarece nimeni nu a reusit vreodata sa obtina intelepciunea ascunsa 
a lui Dumnezeu prin astfel de eforturi sterile
Atunci m-am absorbit in El (Sinele esenta, Atman) 
si simultan am patruns in incaperea nectarului 
- Luna ascunsa- 
 Cupa este plina (de nectar) insa putini sunt aceia care beau din ea.
Lalla








Acolo unde nu exista nici eu, nici tu, nici obiect al meditatiei, nici proces al meditatiei
Tatal tuturor actiunilor se uita pe sine insusi acolo
Orbul nu poate vedea nici o relatie si nu gaseste niciun suport acolo,
Dar aspirantul plin de devotiune se contopeste cu El, in momentul
in care el se bucura de viziunea Divinului!
Lalla






Ziua se va incheia si noaptea va arunca valul sau
pamantul se va intinde intr-o vasta expansiune catre cer
Rahu (eclipa) va inghiti Luna in amavasya (ultima zi a chenzinei intunecate)
Adorarea lui Shiva inseamna a deveni constient de Sine
Din nou intr-o unica Substanta Cosmica
Lalla

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu