marți, 29 ianuarie 2013

Te aud...


sursa: https://dulcedeea.wordpress.com/2012/03/17/9934/

"Îţi aduci aminte holul casei mele? De câte ori merg spre uşă, te văd. Nu cu ochii. Te văd cu văzduhul pe care eu însămi îl conţin. Te adulmec cu nările altui trup. Şi deschid mereu, aşa cum făceam când veneai tu, rămânând un pic în spatele ei, de parcă am juca v-aţi ascunselea.

Coridoarele propriului destin. Trec şi eu spre lumină?
Cum să te duc la mal dacă nu înot îndeajuns de bine? M-am aruncat în vâltoare cu iubirea pe care mi-o datoram demult. Iubindu-te pe tine, iată. Încep să mă iubesc pe mine. E şuvoiul acesta izvor-cascadă. Este El.

Zâmbeam amândoi, Elixi. În ultimele luni zâmbeam. Oare şi tu începi să mă iubeşti cu-adevărat acum? Oare şi tu începi să te iubeşti cu-adevărat acum?

Există un loc unde fiecare surâs naşte un fluture. Aurit, visător. Şi fiecare sărut naşte un înger. Hai să ne surâdem dintr-o lume în alta, să-şi desfacă primăvara toţi fluturii.

Te aud. Stai în faţa uşii. O deschid şi ne vom săruta..."



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu