luni, 27 mai 2013

voi dansa






Voi dansa în faţa celui ce mi-a fermecat Conştiinţa.
Dansînd şi dansînd fără oprire, îmi voi încînta Iubitul.

Îi voi simţi prezenţa îmbătătoare alături de mine.

Voi prinde la glezne clopoţei care îmi vor striga dragostea.

Voi purta ghirlanda ce este dovada Prezenţei sale.
Voi merge şi mă voi aşeza în patul Preaiubitului meu.
Mă voi dizolva în strălucirea dragostei Lui.” Mira








Se spune ca Krishna incanta toate lumile, si El este incantat doar de iubirea Radhei.
Krishna nu poate fi cunoscut din scripturile din Vedas, doar prin adoratie - bhakti, iubirea pura.

 Radha are toate calitatile ca sa-l bucure pe Krishna.
Ea este perfect devotata, perfect daruita.

Radha este adorata ca Shakti Suprema.
 Krishna, ca si Constiinta, iar Radha ca Shakti sunt adorati impreuna.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu